פתיחה וניהול עסק (ניהול שגרתי של עסק חדש)

חברים יקרים
לאחר שעברנו על כל השלבים הנדרשים לנו בפתיחת עסק
כל שנותר לנו הוא לנהל את העסק בשגרה

המשימות שלנו בתור מנהלי עסק מתחלקים ל – 3 תקופות

ניהול עסק בשוטף
הפקת חשבוניות וקבלות חובה להנפיק קבלות/חשבוניות בעבור כל שירות שסיפקת ללקוחותיך דבר המצביע על ההכנסות של העסק
הפקה של חשבוניות וקבלות מתבצעת באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות או באמצעות פנקסים מודפסים. (לקבלת הצעת מחיר עבור עיצוב והדפסה של פנקסי קבלות צרו עמנו קשר עוד היום)

איסוף וריכוז חשבוניות חובה לאסוף את כל הקבלות/חשבוניות של מוצרים ושירותים אשר רכשתם לטובת העסק שלכם, דבר אשר יתקזז עם ההכנסות שלכם בהמשך

פעולות תקופתיות
1.  מידי חודשיים יש לשלם את דוח המע"מ (לא לעוסק פטור!):
הסכום מחושב על פי אחוז המע"מ מהמכירות פחות (-) המע"מ מההוצאות.
2. מידי חודשיים יש לשלם מקדמת מס הכנסה על פי אחוז קבוע שמשרדי מס ההכנסה קבע מראש.
3. מידי חודש יש לשלם ביטוח לאומי על פי פנקס תשלומים שהמוסד לביטוח לאומי הפיק.

פעולות שנתיות
מידי שנה יש להפיק דוח שנתי שמסכם את כל הפעילות העסקית השנתית.
מכיוון שההתחשבנות מול מס ההכנסה היא שנתית אבל הגביה היא דו-חודשית (בהתאם לאחוז מסוים שנקבע בתחילת השנה), על פי דוח זה נקבע האם בעל העסק שילם יותר ממה שהיה צריך ואז מקבל החזר) או אולי שילם פחות (ואז מקבל תלוש לתשלום על היתרה)

במידה ואתם לא מעוניינים לשבור את הראש ולהכין את הדוח השנתי שלכם ואין ברצונכם להוציא סכומים לא מבוטלים עבור רואה חשבון חברת GlobalSolution תשמח לבצע זאת עבורכם במחיר סמלי

טוב, אז עד כאן העבודה השוטפת והחובות שלכם כלפי המדינה בתור בעלי עסק עצמאי
במאמר הבא נדבר על "דוח שנתי" אותו יש להגיש למס הכנסה

0

אודות העורך:

AFF PAY AFF PAY Signup AFF PAY Loginp AFF PAY Affiliates Terms AFF PAY Advertisers Terms AFF PAY Privacy Policy AFF PAY FAQ AFF PAY Contact us